10 елемента за стартиране на успешен WordPress блог

 

В предишна тема ви показахме кои са 5-те стъпки за създаването на блог с WordPress. За да бъде той успешен, да създаде лоялни читатели и да се увеличава разпознаваемостта на вашия бранд, вземете предвид следните компоненти:

 

1. Страница “За нас”

Представете се пред вашата публика – интересни факти за вас, вашия опит и темите, които ви интересуват и по които обичате да пишете. Качете ваша снимка, като по този начин ще увеличите доверието на читателите, забавлявайте се и покажете повече от себе си.

 

2. Страница “За контакт”

Това е мястото, където да посочите начините, по които могат да се свържат с вас (имейл, телефон и др.)

За тези от вас, които предпочитат да не предоставят тази лична информация, могат да направят форма за контакт на тази страница. Независимо кой вариант изберете, е важно да я има, за да улесните вашата аудитория да се свърже с вас.

 

3. Страница за отзиви и препоръки

В тази страница можете да включите броя на последователите ви в социалните мрежи, както и връзки към вашите профили. Добавете препоръки от влиятелни личности, които ви следват. Целта е да покажете своята отлична онлайн репутация, като по този начин ясно да покажете защо трябва да ви следват и да работят с вас.

 

4. Favicon

Какво представлява Favicon “favorite icon”?

В горната част на всеки раздел, който сте отворили в браузъра, виждате заглавието на уеб сайта, който разглеждате. И вляво от заглавието на сайта, трябва да видите много малко изображение – това е Favicon (16 пиксела по 16 пиксела в горния ляв ъгъл на раздела на браузъра).

 

 

В случай, че сте планирали да печелите от вашия блог, необходимо условие е блогът ви да има лого. Използването на лого, помага на вашият бранд да бъде разпознаваем.

В следващата статия ще ви покажем как да поставите Favicon на сайта си.

 

5. Mobile Responsive Design

Тенденцията през последните години е към увеличаване на мобилното сърфиране, което налага дизайнът на вашия блог да бъде подходящ и за този вид устройства. Препоръчително е съдържанието на вашия уеб сайт да отговаря на няколко размера на екран и устройства, като по този начин ще улесните и покриете по-голяма част от вашата аудитория.

 

6. Social Sharing Buttons

Включете бутоните за споделяне на социални мрежи, дайте възможност на читателите да споделят съдържание, което им е било интересно и полезно (най-често се използват Twitter, Facebook и Pinterest).

Можете да използвате инструменти като:

 

Social Media Share Buttons & Social Sharing Icons

Social Share Icons & Social Share Buttons

AddToAny Share Buttons

Social Икони Widget by WPZOOM

 

След като инсталирате избраната лента, включваща повече социални медии или бутон за споделяне, добавете копие в публикациите си на блога си, като насърчите читателите да споделят съдържанието ви.

 

7. Икони на социалните медии

Голяма част от темите на WordPress включват тези икони в самия си дизайн. Добавете съответните връзки към всяка социална платформа и изберете на коя страница искате да се показват те.

 

8. Коментиране в блога

Генерирайте разговори, свързани с вашите публикации. Дайте възможност на вашите читатели да комуникират, да изказват мнение по темите.

WordPress разполага с вградена система за коментиране. Необходимо е да активирате тази опция, когато стартирате блога си.

Можете да контролирате кои ваши публикации в блога, читателите да могат да коментират, като кликнете върху раздела „Опции на екрана“ и проверите полето „Коментари“, преди да публикувате публикация.

 

 

9. Категории в блога

Категориите помагат за организирането на съдържанието на вашия WordPress блог, осигуряват малко помощ за SEO оптимизацията и насочват читателите към темите, които им харесват.

Създавайте конкретни категории за блога си въз основа на теми, тенденции в индустрията и ключови думи. Темите на блоговете могат да се включат и в повече от една категория, което спомага за увеличаване на трафика към отделни публикации.

 

10. Свързани публикации и последни публикации

Това е съдържание (публикации), което вашите читатели най-вероятно ще харесат. Блогърите използват тази тактика, за да привлекат трафик към други публикации в блога и да запазят интереса на читателя.

 

Следете нашия блог, за да разберете Защо и как да добавите Favicon на вашия WordPress сайт?

 

Вижте още:

Как и защо да направим и използваме собствен шрифт с икони в сайта си

WordPress – Оптимизация за търсачки (SEO)

Оптимизиране на WordPress сайт с помощта на LiteSpeed cache

 

Успех блогъри!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *