4+4 стъпки за успех на вашия онлайн магазин на WordPress – Част II

 

 

В продължение на предишната тема, днес показваме кои са следващите базови стъпки, за да постигнете желания резултат от вашия онлайн магазин.

 

5. Mobile Responsive Design

Все повече хора използват разнообразни мобилни устройства, което налага необходимостта вашия уеб сайт да е лесен за използване и да изглежда добре на всякакви устройства. Mobile Responsive Design прави уеб сайта ви да изглежда и функционира правилно, като свива, увеличава или премества съдържание. 

Вижте повече за Mobile Responsive Design – защо е важно? 

 

6. Използвайте Live Chat

Голяма част от онлайн купувачите достигат до решение за покупка от сайтове, които поддържат чат на живо 24/7. Това е факт, породен от възможността за постоянна връзка с вас, което създава доверие в клиентите. Разговорът в реално време допринася за високото ниво на удовлетвореност, а това от своя страна спомага за успеха на вашия онлайн бизнес.

 

7. Използвайте доказателства за качествата на продуктите

Публикувайте доказателства (под формата на благодарствен текст, снимки, видео съдържание) от доволни клиенти, за да убедите потенциалните такива в качеството и полезността на вашия продукт. Най-мощната реклама е “от уста – на уста”, всеки от нас преди да закупи продукт се съветва, иска мнения от приятели и познати. 

Предвид голямата конкуренция в онлайн търговията, голяма част от хората се информират и преглеждат отзивите за продуктите преди да вземат решение за покупка. Как можете да създадете доверие:

  • публикувайте препоръки от ваши настоящи клиенти;
  • използвайте съветите на водещи експерти във вашата област;
  • качете на вашия сайт сертификати (ако имате такива) и удостоверения за продуктите;
  • поддържайте вашите социални профили и други.

 

8. Извършете процес на Swift Checkout

Процесът по финализиране на поръчката трябва да е възможно най-опростен. Съветваме ви да избягвате практики като множество страници за регистрация, особено на мобилна версия.

Като за начало се уверете, че бутона “Добави в количката“ е лесно забележим и видим на всяка една от страниците ви, тъй като когато някой от потребителите избере продукт, веднага търсят бутона за поръчка.

 

Понякога извършването на поръчка може да отнеме прекалено много време, имайки се предвид информацията, която потребителите трябва да въведе. Във ваша полза би било да сложите индикатор колко стъпки остават, преди поръчката да бъде извършена. Когато е ясно изразено колко време ще чакат, хората са по-търпеливи.

 

Вижте още:

Продуктови страници – 4 стъпки да оптимиризате вашият онлайн магазин на WooCommerce

10 елемента за стартиране на успешен WordPress блог

WordPress – Оптимизация за търсачки (SEO)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *